Όλο και περισσότερες μικρές επιχειρήσεις αρχίζουν να καταλαβαίνουν πόσο σημαντική είναι μια ιστοσελίδα της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο. Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων στην Έρευνα για τις Μικρές Επιχειρήσεις του 2018 από την Clutch λένε ότι διαθέτουν ιστοσελίδα για την επιχείρηση. Το 81% έχει ένα φιλικό προς κινητά ιστότοπο και το 94% θα έχει μέχρι το τέλος του έτους.
Αυτά είναι τα ευχάριστα νέα. Το δυσάρεστο είναι ότι περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων δεν διαθέτει ακόμα έναν ιστότοπο. Εάν η μικρή επιχείρησή σας δεν διαθέτει ακόμα ιστοσελίδα, υπάρχουν μάλλον μερικά πράγματα που σας διαφεύγουν:
1. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletter) σας είναι λιγότερο αποτελεσματικό από αυτό που θα μπορούσε να είναι. Περίπου το ήμισυ των ατόμων που λαμβάνουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ (newsletter) από μια επιχείρηση, θα επισκεφθούν τελικά την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Αν δεν διαθέτετε ιστοσελίδα, αυτοί οι δυνητικοί πελάτες θα μπορούσαν να πάνε στη σελίδα κοινωνικών δικτύων σας – αλλά μπορούν πραγματικά να πραγματοποιήσουν αγορά εκεί; Στις περισσότερες περιπτώσεις, όχι.
2. Θα έχετε μικρότερη παρουσία στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν οι πελάτες ψάχνουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και δεν έχετε έναν ιστότοπο, ενδέχεται να εμφανιστεί το όνομα και η διεύθυνση της εταιρείας σας (εάν έχετε εγγραφεί σε κάποιον τοπικό κατάλογο). Αλλά πού πηγαίνουν οι πελάτες να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας; Χωρίς ιστοσελίδα, χάνετε μεγάλο ποσοστό δυνητικών πελατών.
3. Δεν φαίνεστε νόμιμοι. Περίπου το 27% των μικρών επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν ιστότοπο δηλώνουν ότι δεν το έχουν ανάγκη γιατί δε σχετίζεται με τη βιομηχανία τους. Υπάρχει όμως σήμερα βιομηχανία ή οποία δεν έχει ανάγκη την ηλεκτρονική παρουσία; Χωρίς έναν ιστότοπο, η επιχείρησή σας περιβάλλεται από μυστήριο… και όχι με καλό τρόπο. Φαίνεστε είτε σαν μια “παρατημένη” επιχείρηση, είτε σαν να έχετε κάτι να κρύψετε.
4. Βρίσκεστε εγκλωβισμένοι στα social media. Από τους ανθρώπους που ερωτήθηκαν το 21% βασίζεται στα κοινωνικά δίκτυα αντί σε μια ιστοσελίδα. Λόγω της έντονης παρουσίας των κοινωνικών δικτύων, δεν αισθάνονται ότι χρειάζονται έναν ιστότοπο. Αλλά τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν τους αλγόριθμους και τις πολιτικές τους όλη την ώρα. Τι γίνεται αν μια νέα αλλαγή καθιστά τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας λιγότερο ορατούς στις ροές χρηστών; Για παράδειγμα, στις αρχές του 2018, το Facebook άλλαξε και πάλι τον αλγόριθμό του, δίνοντας προτεραιότητα σε φίλους και οικογενειακές δημοσιεύσεις αντί για δημοσιεύσεις των business pages στη ροή των χρηστών. Ακόμα χειρότερο, τι γίνεται αν το κοινωνικό δίκτυο που εξαρτάται η επιχείρησή σας από αυτό χάνει τη λάμψη του; (π.χ. MySpace.) Εάν χτίζετε την παρουσία σας στο μάρκετινγκ σε έναν ιστότοπο που ελέγχετε και όχι στην πλατφόρμα κάποιου άλλου, η επένδυση χρόνου, ενέργειας και χρημάτων σας είναι πολύ πιο ασφαλής.
Γιατί δεν έχετε ένα Website;
Περισσότερο από το ένα τέταρτο (26%) των μικρών επιχειρήσεων χωρίς ιστότοπο παραπέμπουν το οικονομικό ως το βασικό εμπόδιο. Πράγματι, η δημιουργία ιστοσελίδας μπορεί να έχει ένα αρχικό κόστος, όμως θα πρέπει να το δείτε σαν μια μικρή επένδυση η οποία μπορεί να οδηγήσει στην επιχείρησή σας χιλιάδες πελάτες.
Αν δεν έχετε ακόμα ιστοσελίδα επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε προσφορά.