preloder

Η κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας είναι σήμα κατατεθέν για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να έχουν παρουσία στο διαδίκτυο είτε με τη μορφή ιστοσελίδας είτε ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) .

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι τιμές ποικίλουν ανάλογα με τις απαιτήσεις/ανάγκες του πελάτη και το budget που διαθέτει κανείς για να τις πραγματοποιήσει.

Καμία ιστοσελίδα δεν είναι ίδια με την άλλη και αυτό γιατί κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους και ανάγκες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, μια ιστοσελίδα να μην έχει μια τιμή αλλά να διαφοροποιείται σύμφωνα με τις δικές σας απαιτήσεις. Σκεφτείτε ότι αν πάτε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δε θα ρωτήσετε ποτέ τον πωλητή πόσο κάνουν τα μεταχειρισμένα, αφού μια τέτοια ερώτηση είναι πολύ γενική. Θα πρέπει να τον ρωτήσετε για το μοντέλο, τα χιλιόμετρα, τα κυβικά, το χρώμα κτλ. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τις ιστοσελίδες.

Ιστοσελίδα με 100€

Σίγουρα θα έχετε δει διαφημίσεις όπου εταιρείες υποστηρίζουν, ότι αναλαμβάνουν τη δημιουργία ιστοσελίδας με 100€. Φυσικά η τιμή φαίνεται πάρα πολύ καλή, όμως αντί να ενθουσιαστείτε θα πρέπει πρώτα να προβληματιστείτε. Ένα site τόσο χαμηλού κόστους μπορεί από τη μία να σας βοηθήσει να έχετε μια ηλεκτρονική παρουσία, από την άλλη όμως θα πληροί όλες τις προδιαγραφές ώστε να αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της επιχείρησής σας; Οι ιστοσελίδες, τόσο χαμηλού κόστους εμπεριέχουν πάρα πολλούς κινδύνους, που περισσότερο κακό θα κάνουν στην επιχείρησή σας, παρά θα τη βοηθήσουν. Είναι τόσα πολλά τα τεχνικά ζητήματα που πρέπει να έχει μια επαγγελματική ιστοσελίδα, που είναι αδύνατο να υποστηριχθούν σε site τόσο χαμηλού κόστους.

Το σίγουρο είναι ότι μετά από λίγο καιρό θα αναζητήσετε κάποια άλλη εταιρεία για να φτιάξετε το site σας εκ νέου.

Πρέπει λοιπόν να αναρωτηθείτε:

  • Θα μπορώ να προσθέτω περιεχόμενο μόνος μου;
  • To design του site θα είναι ανάλογο του ύφους της επιχείρησής μου;
  • Θα υπάρχει συμβουλευτική από την εταιρεία που θα με αναλάβει καθώς και άμεση υποστήριξη;
  • Θα εμφανίζεται το site μου στη Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης;
  • Θα εμφανίζεται το περιεχόμενο εξίσου καλά σε όλες τις συσκευές (mobile-tablet-desktop);
  • Θα υπάρχουν anti-hacking μηχανισμοί ώστε να με προστατεύουν από κακόβουλους χρήστες;
  • Θα φορτώνει το site μου γρήγορα;
  • Θα φιλοξενείται από ένα αξιόπιστο server;
  • Θα υπάρχει πιστοποιητικό ασφαλείας SSL;
  • Θα υπάρχει διασύνδεση με τα email μου ώστε να ενημερώνομαι άμεσα από τις φόρμες επικοινωνίας;
  • Θα υπάρχει διασύνδεση με τα Social Media;
  • Αν θέλω να διαφημίσω το site μου θα μπορώ να το κάνω;

Η ιστοσελίδα είναι επένδυση και όχι δαπάνη

Το μεγαλύτερο λάθος που γίνεται από τις επιχειρήσεις είναι ότι βλέπουν την δημιουργία της ιστοσελίδας σαν αναγκαίο κακό και όχι σαν ένα μέσο το οποίο μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητά σας.

Έχω έναν φίλο που ξέρει να κάνει ιστοσελίδες

Ακούμε πολύ συχνά περιπτώσεις που κάποια επιχείρηση έφτιαξε την ιστοσελίδα της ένας φίλος που ξέρει από computer, μπαίνει στο facebook και έχει και twitter. Τελικά όμως αυτός ο φίλος δεν ξέρει πως να αναδείξει τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, ούτε μπορεί να αντιμετωπίσει τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν. Επίσης, δεν ξέρει πως μπορεί να κάνει διασύνδεση με την τράπεζα για online πληρωμές καθώς και το πως μπορεί να κάνει την ιστοσελίδα να φαίνεται επαγγελματική και όχι προχειροδουλειά. Σκεφτείτε ότι έχετε ένα e-shop πρόχειρα φτιαγμένο από το φίλο σας και ένα e-shop φτιαγμένο από μια αναγνωρισμένη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και e-shops. Ο δυνητικός πελάτης σε ποιό από τα δύο θα αισθανθεί μεγαλύτερη ασφάλεια για να πραγματοποιήσει τις αγορές του και σε ποιό από τα δύο θα μπορέσει ευκολότερα να πλοηγηθεί ή θα έχει μεγαλύτερη πληθώρα επιλόγων πληρωμής της επιλεγμένης του υπηρεσίας ή προϊόντος;

Τι πρέπει να προσέξετε ώστε να μην υπάρξουν απρόσμενες χρεώσεις

Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο πακέτο το οποίο παρέχεται από την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας σας. Πρέπει τα πάντα να έχουν αποσαφηνιστεί απ’ την αρχή, για να μη βρεθείτε στη συνέχεια προ εκπλήξεων. Για παράδειγμα, στην τιμή συμπεριλαμβάνεται η κατοχύρωση ονόματος (domain) και το web hosting; Συμπεριλαμβάνεται το SEO ώστε να βγαίνει στα πρώτα αποτελέσματα της Google; Δώστε μεγάλη σημασία στις επιπλέον χρεώσεις, ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή διαχείριση του budget σας.

Τρεις βασικοί άξονες που επηρεάζουν το κόστος μιας ιστοσελίδας

Όλες οι ιστοσελίδες διαφέρουν. Οι τρεις βασικοί άξονες που επηρεάζουν το κόστος για την δημιουργία της είναι:

  • Το είδος ιστοσελίδας (Εταιρική, προσωπικό portfolio, e-shop, ειδησεογραφικό portal, online περιοδικό κτλ)
  • Αν θα είναι νέα ιστοσελίδα ή ανασχεδίαση σε ήδη υπάρχουσα
  • Η σχεδίαση & κατασκευή ιστοσελίδας από την αρχή.

Πιο αναλυτικά, το είδος της ιστοσελίδας είναι και ο βασικότερος άξονας για την τιμολόγησή της. Εάν δε ξέρετε που πρέπει να στοχεύσετε, απευθυνθείτε στους ειδικούς και θα σας δώσουμε λύση σε ότι σας προβληματίζει.  Όσον αφορά το εάν θα είναι νέα ιστοσελίδα ή ανακατασκευή, εμείς προτείνουμε να ξεκινήσετε από την αρχή για να μη κάνετε πασαλείμματα σε κάτι που υπάρχει ήδη και δεν είστε ευχαριστημένοι. Βασιστείτε σε ένα καινούριο concept που θα έχει ως σκοπό να φτάσει πολύ ψηλά και αισθητικά αλλά και επαγγελματικά την επιχείρησή σας. Και τέλος μια βασική διευκρίνιση, ο σχεδιασμός από την κατασκευή απέχει πολύ και ο συνδυασμός τους έχει ως σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ο σχεδιασμός είναι το πως θα φαίνεται και η κατασκευή το πως θα υλοποιηθεί αυτό ανάλογα και με τις απαιτήσεις σας.

Η απάντηση στην ερώτηση γιατί όχι σε μια φθηνή προσφορά, είναι απλή. Ότι δίνεις παίρνεις. Αν μπείτε στη διαδικασία να επιλέξετε μια οικονομική, αλλά παράλληλα ελλιπής πρόταση σίγουρα στη πορεία θα απογοητευτείτε διότι θα χάσετε χρόνο και χρήμα και τελικά θα σας κοστίσει πιο ακριβά απο ότι υπολογίζατε.

Μια ιστοσελίδα είναι η ηλεκτρονική ταυτότητα μιας επιχείρησης. Είναι το ίδιο σημαντική στο χώρο του διαδικτύου όσο είναι σημαντική η οποιαδήποτε παρουσία της στον έξω κόσμο. Άρα, ιδίως στην εποχή της πληροφορίας και του διαδικτύου, η ηλεκτρονική της εικόνα είναι εξαιρετικά σημαντική. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, το 75% των επισκεπτών κρίνει την αξιοπιστία μια εταιρίας από την εικόνα της ιστοσελίδας της.  Αυτό και μόνο θα πρέπει να σας λέει πολλά. 

H Codewild και το κόστος για μια ιστοσελίδα της

Η Codewild στην τιμολόγησή της, προσπαθεί να μην αναφέρει τιμές στην ιστοσελίδα της, γιατί πιστεύουμε ότι κάθε πελάτης είναι ξεχωριστή περίπτωση και κάθε ιστοσελίδα έχει τις δικές της δυσκολίες και ανάγκες. Φυσικά εάν μας στείλετε ένα email με μια μικρή περιγραφή του τι θέλετε να κάνετε, είτε πρόκειται για website, e-shop, web app, mobile app είτε για οτιδήποτε άλλο στο χώρο του διαδικτύου, εμείς θα σας δώσουμε ένα εύρος κόστους έτσι ώστε να έχετε μια γενική εικόνα. Σας περιμένουμε!

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για ολοκληρωμένες επαγγελματικές υπηρεσίες.

Our motto : Nothing is impossible! Enter our Passion…

codewild logo favicon

Ωχ και άλλο newsletter?

Μην ανησυχείς! Δεν έχουμε σκοπό να γίνουμε εκνευριστικοί. Απλά πιστεύουμε ότι για να βρίσκεσαι εδώ πολύ πιθανόν να σε ενδιαφέρουν τα άρθρα τεχνολογίας και digital marketing που δημοσιεύουμε κατα καιρούς. Τι λες?

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς!

Pin It on Pinterest