preloder

Το Instagram αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά και ταχέως εξελισσόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τη σήμερον ημέρα, ίσως και το πιο must social media κανάλι που μπορείτε να επιλέξετε για να προβάλλετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας. Αρχικά πρέπει να αποφασίσετε κάθε πότε θα ανεβάζετε αναρτήσεις και περιεχόμενο, βρίσκοντας πάντα τη καλύτερη θεματολογία για τα post σας ώστε να τραβήξετε τη προσοχή του χρήστη.

Παρακάτω σας προτείνουμε 4 tips για τη καλύτερη απόδοση του Instagram προφίλ της επιχείρησής σας.

#1 Διαφημίσεις

Όσον αφορά τις επιχειρήσεις με οπτικό περιεχόμενο, το Instagram είναι μια πολύ καλή πλατφόρμα να επενδύσετε στη διαφήμιση. Ακόμη και ο απλός χρήστης αν δει κάτι εντυπωσιακό και στοχευμένο θα πατήσει να δει που τον οδηγεί η εν λόγω διαφήμιση. Οπότε δημιουργήστε σωστές διαφημίσεις με σωστούς στόχους για να πετύχετε τα περισσότερα κλικς.

#2 Φωτογραφίες

Σημασία δεν έχει τι γράφεις αλλά κυρίως τι δείχνεις στο Instagram. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει να κάνει κατεξοχήν με την εικόνα, οπότε παίζει σημαντικό ρόλο το περιεχόμενο της εικόνας και όχι τόσο το κείμενο. Στους γρήγορους και έντονους ρυθμούς που ζούμε πρέπει ο χρήστης με μια πολύ συνοπτική ανάρτηση να πιάσει το νόημα ώστε να αλληλεπιδράσει.

#3 Λεζάντα & branded hashtag

Μη ξεχνάτε ποτέ τη λεζάντα διότι λειτουργεί σαν μια προέκταση, επεξήγηση της φωτογραφίας σου και δρα συμπληρωματικά σε αυτήν. Το σωστό digital marketing ξεκινά όταν οι δημοσιεύσεις σας έχουν στη λεζάντα τα απαραίτητα hashtags και tags, στοχεύοντας έτσι στην μεγαλύτερη δυνατή απήχηση της δημοσίευσης. Για παράδειγμα αν αναζητήσετε τη λέξη “technology” θα δείτε τις top και πιο πρόσφατες φωτογραφίες χρηστών με αυτό το hashtag, κάτι που σημαίνει ότι οι δημοσιεύσεις με αυτό το hashtag γίνονται αυτόματα πιο ανιχνεύσιμες σε όλους. Σκεφτείτε να δημιουργήσετε το δικό σας branded hashtag. Επίσης να χρησιμοποιείτε πάντα mention όταν αναφέρεστε κάπου συγκεκριμένα όπως για παράδειγμα σε έναν πελάτη σας.

#4 Εσείς θα κάνατε like;

Η έρευνα και η μελέτη των ανταγωνιστών σας στον χώρο των κοινωνικών δικτύων είναι μια καλή πρακτική για να πετύχετε πιο εύκολα τον στόχο σας. Θα κινηθείτε στο ίδιο μοτίβο με άλλους; Συνήθως καινούριες στοχευμένες ιδέες τραβάνε περισσότερο τη προσοχή του χρήστη παρά κάτι παρόμοιο ή και ίδιο. Μπείτε στη λογική ότι η ανάρτηση πρώτα απ’ όλα πρέπει να αρέσει σε εσάς και να σας αντιπροσωπεύει ως επιχείρηση.

Ακολουθήστε αυτές τις τακτικές και τότε η απήχηση και η εκτίμηση των χρηστών σας θα… εκτοξευθεί. Για περισσότερες λεπτομέρειες επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας άμεσα.

codewild logo favicon

Ωχ και άλλο newsletter?

Μην ανησυχείς! Δεν έχουμε σκοπό να γίνουμε εκνευριστικοί. Απλά πιστεύουμε ότι για να βρίσκεσαι εδώ πολύ πιθανόν να σε ενδιαφέρουν τα άρθρα τεχνολογίας και digital marketing που δημοσιεύουμε κατα καιρούς. Τι λες?

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς!

Pin It on Pinterest